REGULAMIN PLATFORMY „E-MULTISPORT”

 

REGULAMIN PLATFORMY „E-MULTISPORT”

 § 1

 

Postanowienia Wstępne

 1.    Niniejszy regulamin określa:

 1)    ogólne warunki uczestnictwa w Programie MultiSport, zasady oraz sposób zamawiania Kart lub współfinansowania kosztów dostępu do Programu/Kart w ramach Programu za pośrednictwem Platformy, prowadzonego przez Benefit Systems S.A. z siedzibą w Warszawie;

 2)    zasady i warunki świadczenia przez Operatora usług drogą elektroniczną polegających na utrzymaniu Konta.

 2.    Zasady korzystania z Karty opisane są w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu, tj. Regulaminie Korzystania z Kart.

 3.    Każdy nieodpłatnie może zapoznać się z treścią Regulaminu. Treść Regulaminu każdy może drukować, utrwalać oraz zwielokrotniać dowolną techniką na dowolnych nośnikach.

 4.    Regulamin zostaje udostępniony w postaci pozwalającej na jego utrwalanie, przechowywanie
i odtwarzanie (tj. w formacie dokumentu HTML). Regulamin został udostępniony na stronie internetowej
www.emultisport.pl. Dodatkowo, na żądanie Użytkownika Platformy, Operator prześle Użytkownikowi treść Regulaminu w postaci elektronicznej, na wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.

 5.    Korzystanie z Platformy i zamawianie Karty jest dobrowolne i możliwe wyłącznie dla osób, które takie uprawnienie posiadają na podstawie Umowy Podstawowej.

 

§ 2

 Definicje

 

1.    Pojęcia pisane w Regulaminie od wielkiej litery będą miały następujące znaczenie:

1)    Agent Rozliczeniowy – podmiot obsługujący proces Płatności.

 2)    Dezaktywacja Konta – oznacza czynność, do dokonania której uprawniony jest Operator
w przypadkach wskazanych w treści niniejszego Regulaminu, stanowiącą jednocześnie wygaśnięcie Umowy o Prowadzenie Konta, polegającą na usunięciu danych Użytkownika Platformy podanych podczas Rejestracji (usunięcie Konta), w wyniku której określony Użytkownik traci możliwość korzystania z funkcjonalności Konta oraz traci możliwość ponownej Rejestracji przy użyciu dotychczasowych danych Konta.

 3)    Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 4)    Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Karty/Kart Użytkownikowi Platformy za pośrednictwem Klienta.

 5)    Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta danego Użytkownika Platformy.

 6)    Karta – oznacza kartę wydaną przez Operatora uprawniającą do korzystania z usług określonych w Programie. Wyróżnia się następujące typy Kart: karta dla pracownika, karta dla osoby towarzyszącej, karta dla dziecka. Zasady korzystania z Karty opisane są w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu, tj. w Regulaminie Korzystania z Kart.

 7)    Klient – oznacza podmiot, który na podstawie umowy z Operatorem (Umowy Podstawowej) umożliwił swoim pracownikom, zleceniobiorcom lub współpracownikom, ich osobom towarzyszącym lub ich dzieciom korzystanie z Programu.

 8)    Konto – oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika Platformy panel, uruchomiony przez Operatora po dokonaniu Rejestracji.

 9)    Login – oznacza indywidualne oznaczenie Użytkownika Platformy, wymagane wraz z Hasłem do korzystania z Konta na Platformie. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Użytkownika Platformy lub numerem nadanym przez Operatora.

 10)Operator – oznacza Spółkę Benefit Systems Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Plac Europejski 2, kod pocztowy 00-844 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000370919, NIP 836-16-76-510, REGON 750721670, e-mail:
infolinia@benefitsystems.pl; będącą jednocześnie właścicielem Platformy.

 11)     Partner – oznacza podmiot świadczący Użytkownikom na podstawie umowy z Operatorem usługi sportowo-rekreacyjne w ramach Programu, z których korzystanie możliwe jest za okazaniem Karty i dokumentu tożsamości.

 12)     Platforma – oznacza prowadzoną przez Operatora platformę internetową przeznaczoną do obsługi administracyjnej Programu MultiSport, dostępną pod adresem internetowym: www.emultisport.pl.

 13)     Płatność – oznacza czynność faktyczną dokonywaną na podstawie zawartej Umowy
o Korzystanie z Karty, polegającą na dokonywaniu przez Użytkownika Platformy w ustalonych terminach zapłaty z tytułu uczestnictwa w Programie.

 14)     Program/Program MultiSport – oznacza zestaw wyselekcjonowanych przez Operatora pod kątem potrzeb Klienta usług dostępnych dla Użytkowników zgłoszonych przez Klienta na zasadach określonych w Regulaminie, świadczonych na ich rzecz przez Operatora oraz Partnerów w okresie obowiązywania Umowy szczegółowo opisanych w Umowie oraz na stronie internetowej www.benefitsystems.pl.  Uczestnictwo w Programie oznacza możliwość korzystania z tych usług.

 15)     Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Platformy wraz z załącznikiem do Regulaminu.

 16)     Regulamin Korzystania z Kart – oznacza załącznik nr 1 do Regulaminu.

 17)     Rejestracja – oznacza czynność dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Użytkownika Platformy ze wszystkich funkcjonalności Platformy, w tym
z Konta, stanowiącą zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta.

 18)     Umowa o Korzystanie z Karty – oznacza umowę o świadczenie usług w ramach Programu zawartą między Użytkownikiem Platformy a Operatorem drogą elektroniczną przy użyciu Konta, na zasadach określonych w Regulaminie, na podstawie której Operator świadczy Użytkownikowi Platformy usługę uczestnictwa w Programie i dostarcza zamówione Karty uprawniające do korzystania z usług określonych w Programie, a Użytkownik Platformy finansuje lub współfinansuje koszt uczestnictwa w Programie, dokonując płatności
w ustalonych terminach.

 19)     Umowa o Prowadzenie Konta – oznacza nieodpłatną umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartą pomiędzy Użytkownikiem Platformy a Operatorem na czas nieokreślony, której przedmiotem jest prowadzenie na rzecz Użytkownika Platformy Konta oraz udostępnienie jego funkcjonalności. 

 20)     Umowa Podstawowa – oznacza umowę o świadczenie usług zawartą pomiędzy Klientem
a Operatorem, określającą zasady uczestnictwa w Programie przez Użytkowników oraz termin składania zamówień na Karty, okres, na jaki Kartę można zamówić, liczbę Kart danego typu dostępnych dla Użytkownika Platformy oraz ewentualny zakres finansowania lub współfinansowania kosztu Kart przez Użytkownika.

 21)     Użytkownik – oznacza osobę fizyczną korzystającą z Programu, zatrudnioną przez Klienta na podstawie umowy o pracę lub współpracującą z Klientem na podstawie umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o współpracę, umowy o świadczenie usług lub innej umowy cywilnoprawnej o zbliżonym skutku prawnym. Użytkownikami są także osoby towarzyszące oraz dzieci zgłaszane przez Użytkownika Platformy.

 22)     Użytkownik Platformy – oznacza Użytkownika wskazanego przez Klienta, o pełnej zdolności do czynności prawnych, który zawarł Umowę o korzystanie z Karty.

 23)     Zamówienie Karty – oznacza czynność faktyczną dokonywaną przez Użytkownika Platformy przy użyciu Konta generującą po stronie Operatora obowiązek świadczenia na rzecz Użytkownika Platformy usługi uczestnictwa w Programie i dostarczenia zamówionej Karty lub jej aktywowania, uprawniającą do korzystania z usług określonych w Programie bez konieczności dokonywania przez Użytkownika Platformy Płatności.

 

§ 3

 Postanowienia Ogólne

 

1.    Ponieważ podstawą do korzystania z Programu jest Umowa Podstawowa, Użytkownik Platformy przed rozpoczęciem korzystania z Programu oraz Platformy powinien uzyskać informacje o zakresie i sposobie korzystania z Programu oraz Platformy u swojego pracodawcy lub zleceniodawcy (Klienta). Operator udostępnia Użytkownikom Platformy za pośrednictwem Platformy informacje
o szczegółowych zasadach korzystania z Programu oraz Platformy , w tym o dostępnych Kartach.
Aktualny zakres usług dostępnych dla poszczególnych Kart określony jest na stronie internetowej www.benefitsystems.pl. Zmiana typu Kart lub sposobu korzystania z Programu przez konkretnego Użytkownika Platformy dokonywana jest przez Operatora wyłącznie na wniosek Klienta.

 2.    Wszelkie prawa do Platformy, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jej nazwy, domeny internetowej, poszczególnych stron internetowych Platformy, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Operatora lub Operator korzysta z nich na zasadzie licencji, a korzystanie z nich przez Użytkownika Platformy może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

 3.    Operator zastrzega sobie prawo do umieszczania na Platformie treści reklamowych towarów i usług Operatora, w formach stosowanych w sieci Internet.

 4.    Zabronione jest wykorzystywanie Platformy przez Użytkowników Platformy lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

 

§ 4

 Korzystanie z Platformy

 

1.    Korzystanie z Platformy oznacza każdą czynność Użytkownika Platformy, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Platformie, z zastrzeżeniem postanowień § 5 Regulaminu.

 2.    Korzystanie z Platformy odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym
w Regulaminie.

 3.    Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy: przede wszystkim włączona obsługa języka JavaScript, akceptacja plików cookies oraz korzystanie z jednej ze wskazanych przeglądarek internetowych: Internet Explorer minimum w wersji 8 lub wyższej, lub Mozila Firefox minimum w wersji 6 lub wyższej lub Google Chrome minimum w wersji 10 lub wyższej.

 4.    Użytkownik Platformy korzystając z Platformy nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji
w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Platformy.

 5.    Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika Platformy treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez niego Platformy lub usług świadczonych przez Operatora w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste bądź prawa osób trzecich.

 6.    Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie przez Użytkownika Platformy zasobów i funkcji Platformy
w celu prowadzenia przez niego działalności komercyjnej, gospodarczej lub reklamowej.

 7.    Operator oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się może z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników Platformy przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy Platformy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności Użytkownicy Platformy powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Operator nigdy nie zwraca się do Użytkownika Platformy z prośbą o udostępnienie mu
w jakiejkolwiek formie Hasła.

 

§ 5

 Umowa o Prowadzenie Konta

 

1.    Operator świadczy na rzecz Użytkowników Platformy drogą elektroniczną nieodpłatną usługę prowadzenia Konta, która świadczona jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, chyba że  Umowa Podstawowa stanowi inaczej.

 2.    Założenie przez Użytkownika Platformy Konta jest dobrowolne i następuje po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja stanowi zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta. Po dokonaniu prawidłowej Rejestracji Operator poprzez przesłanie Użytkownikowi Platformy potwierdzenia Rejestracji potwierdza zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta.

 3.    Operator zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do usługi prowadzenia Konta, o czym poinformuje Użytkowników Platformy w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.

 4.    Aby korzystać z Konta należy posługując się Loginem oraz Hasłem przekazanymi przez Operatora, dokonać pierwszego logowania się do Konta, podając dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Karty (w przypadku, gdy Użytkownik Platformy jest już posiadaczem Karty). Użytkownik Platformy jest zobowiązany do ustalenia nowego Hasła po dokonaniu Rejestracji. Umowa Podstawowa  może określać inny sposób aktywacji Konta, o którym Użytkownik Platformy zostanie poinformowany przez Operatora lub Klienta. 

 5.    Dostęp do Konta na zasadach określonych w Regulaminie jest równoznaczny z umożliwieniem Użytkownikowi Platformy zawierania Umów o Korzystanie z Karty lub dokonywanie Zamówień Karty. 

 6.    W przypadku rozwiązania Umowy Podstawowej przez Operatora lub Klienta albo gdy decyzją Klienta Użytkownik Platformy został pozbawiony prawa do korzystania z Programu MultiSport dochodzi do Dezaktywacji Konta. W takim przypadku Użytkownik Platformy traci możliwość ponownego zalogowania się do Platformy i korzystania z jej usług przy użyciu tych samych danych utworzonych dla danego Konta.

 7.    Zaprzestanie opłacania przez Klienta zobowiązań wynikających z Umowy Podstawowej uprawnia Operatora do blokady Konta powodującej brak możliwości dostępu do Konta. Po uregulowaniu zaległych należności Konto zostanie odblokowane.

 8.    Przy pierwszym logowaniu się do Konta przez Użytkownika (Rejestracja):

 1)        Użytkownik powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako nieobowiązkowe,

 2)        informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Użytkownika Platformy lub Klienta i być zgodne z prawdą,

 3)        Użytkownik powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego,

 4)        Użytkownik powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych
w formularzu w celu realizacji usług objętych Programem.

 9.    Rejestracja nie jest  możliwa bez spełnienia przez Użytkownika warunków wskazanych w ust. 8 niniejszego Paragrafu.

 10. Użytkownik Platformy zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności
i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności  uprawdopodobniających, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Użytkownik Platformy ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Operatora, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Użytkownik Platformy powinien niezwłocznie zmienić Hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach swojego Konta.

 11.  Oprócz sytuacji opisanej w ust. 6 powyżej Dezaktywacja Konta nastąpi w terminie 14 dni od wystąpienia następujących okoliczności:

 1)        uzyskania przez Operatora informacji od Klienta o zgłoszeniu przez Użytkownika Platformy wniosku o rozwiązanie Umowy o Prowadzenie Konta (Dezaktywacja Konta);

 2)         decyzji Klienta o odebraniu Użytkownikowi Platformy uprawnień do korzystania z Programu;

 3)        śmierci Użytkownika Platformy.

 12.  Operator jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta, w przypadku działania przez Użytkownika Platformy na szkodę Operatora, Klienta lub innych Użytkowników, naruszenia przez Użytkownika Platformy postanowień Regulaminu, a także gdy zablokowanie dostępu do Konta
i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa np. w sytuacji przełamywania przez Użytkownika Platformy zabezpieczeń Platformy lub innych działań hakerskich. Zablokowanie Konta trwa w takim przypadku przez okres niezbędny do rozwiązania problemu stanowiącego podstawę zablokowania. Operator zawiadamia Użytkownika o zablokowaniu Konta na adres poczty elektronicznej wskazany w danych Konta.  

 13. Umowa o prowadzenie Konta może być wypowiedziana przez Użytkownika Platformy w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie jest równoznaczne
z żądaniem Dezaktywacji Konta.

 14. Operator tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Platformy. Użytkownicy Platformy zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.

 15. Akceptacja niniejszego Regulaminu przez Użytkownika Platformy upoważnia Operatora do przesyłania Użytkownikowi Platformy na podany przez niego podczas Rejestracji adres poczty elektronicznej, informacji związanych z obsługą techniczną Konta, informacji o możliwości objęcia Programem, jego przedłużenia w przypadku gdy kontynuacja objęcia Programem zależy od działania Użytkownika Platformy oraz innych komunikatów o charakterze wyłącznie informacyjnym i związanych z objęciem Użytkownika Platformy Programem.

 

§ 6

 Zamawianie Karty

 

(w przypadku pełnego finansowania Programu przez Klienta)

 

1.    Użytkownik Platformy, którego koszt uczestnictwa w Programie MultiSport finansuje w całości Klient, w celu skorzystania z usług świadczonych w ramach Programu składa Zamówienie Karty. Zakres usług dostępnych dla Użytkownika Platformy wynika z postanowień Umowy Podstawowej zawartej pomiędzy Klientem a Operatorem, która w szczególności określa zasady uczestnictwa w Programie, zasady i sposób zamawiania Kart, okres ważności Kart, liczbę Kart danego typu dostępnych dla Użytkownika.

 2.    Użytkownik Platformy, w celu złożenia Zamówienia Karty zaznacza w swoim Koncie opcję „Dodaj nową kartę” znajdującą się w zakładce „Start” Platformy.

 3.    W celu złożenia Zamówienia Karty dla osoby towarzyszącej lub dziecka, Użytkownik Platformy wybiera opcję „Dodaj nową kartę” i określa dodatkowo typ Karty oraz wskazuje adres e-mail, pod który zostanie wysłana informacja od Operatora w przedmiocie zamówienia Karty w celu uzupełnienia wymaganych danych oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów korzystania z Karty. Osoba towarzysząca otrzyma na wskazany adres e-mail informację
o konieczności uzupełnienia danych i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu korzystania z Karty. Warunkiem otrzymania Karty jest wyrażenie powyższej zgody. Użytkownik Platformy otrzyma od Operatora informację w przedmiocie uzupełnienia przez tę osobę danych
i wyrażenia przez tę osobę zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyżej wskazanych celach. W imieniu osoby niepełnoletniej zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyraża rodzic lub opiekun prawny.
Operator po ustaleniach z Klientem może również udostępnić Użytkownikowi Platformy możliwość załączenia podpisanego skanu oświadczenia osoby towarzyszącej lub rodzica czy opiekuna prawnego dziecka w przedmiocie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów korzystania z Karty.

 4.    Niezwłocznie po złożeniu przez Użytkownika Platformy Zamówienia Karty, na jego adres e-mail podany w profilu Użytkownika Platformy zostanie przesłana automatyczna wiadomość
z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia Karty. Potwierdzenie będzie również dostępne
w odpowiedniej zakładce w Koncie Użytkownika Platformy z poziomu profilu Użytkownika Platformy. Potwierdzenie będzie zawierało następujące informacje: termin, od kiedy Karta będzie aktywna oraz ewentualnie okres, na jaki Karta została zamówiona.

 5.    Po złożeniu Zamówienia Karty przez Użytkownika Platformy, Operator dokonuje Dostawy Karty/Kart w sposób i w terminie określonym w Umowie.

 6.    Powyższe postanowienia nie wyłączają możliwości jednoczesnego zamówienia Karty dla siebie przez Użytkownika Platformy, bez dokonywania płatności przez Użytkownika Platformy w trybie niniejszego paragrafu oraz zamówienia Karty dla osoby towarzyszącej lub dziecka z obowiązkiem zapłaty w trybie § 7 Regulaminu (Umowa o Korzystanie z Karty). W takiej sytuacji do zamówienia Kart dla osoby towarzyszącej i dziecka stosuje się zapisy § 7 poniżej. 

 

§ 7

 Umowa o Korzystanie z Karty
(w przypadku finansowania lub współfinansowania Programu przez Użytkownika Platformy)

 

1.    Użytkownik Platformy, który finansuje lub współfinansuje koszt uczestnictwa w Programie (dla siebie, osoby towarzyszącej lub dziecka) w celu skorzystania z usług świadczonych w ramach Programu zawiera Umowę o korzystanie z Karty.

 2.    Informacje o szczegółowych zasadach korzystania z Programu, w szczególności o kwotach
i terminach Płatności są udostępniane Użytkownikowi Platformy w sposób umożliwiający mu zapoznanie się z ich treścią przed przystąpieniem do procedury zawierania Umowy o Korzystanie
z Karty opisanej w poniższych ustępach.

 3.    Umowa o Korzystanie z Karty jest zawierana na czas nieokreślony i może być wypowiedziana
z miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

 4.    W celu zawarcia Umowy o korzystanie z Karty dla siebie, Użytkownik Platformy wybiera opcję „Zamów kartę pracownika”. Jednocześnie Użytkownik  Platformy wskazuje, czy korzystanie z usług określonych w Programie ma rozpocząć się przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy
o Korzystanie z Karty poprzez wybór odpowiedniej opcji na Platformie.

 5.    W celu zamówienia Karty dla osoby towarzyszącej lub dziecka, Użytkownik Platformy wybiera opcję „Dodaj nową kartę” i określa dodatkowo typ Karty oraz wskazuje adres e-mail, pod który zostanie wysłana informacja od Operatora w przedmiocie zamówienia Karty w celu uzupełnienia wymaganych danych oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów korzystania z Karty. Osoba towarzysząca otrzyma na wskazany adres e-mail informację o konieczności uzupełnienia danych i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu korzystania z Karty. Warunkiem otrzymania Karty jest wyrażenie powyższej zgody. Użytkownik Platformy otrzyma od Operatora informację w przedmiocie uzupełnienia przez tę osobę danych i wyrażenia przez tę osobę zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów korzystania z Karty. W imieniu osoby niepełnoletniej zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyraża rodzic lub opiekun prawny. Operator po ustaleniach z Klientem może również udostępnić Użytkownikowi Platformy możliwość załączenia podpisanego skanu oświadczenia osoby towarzyszącej lub rodzica czy opiekuna prawnego dziecka w przedmiocie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów korzystania z Karty.

 6.    Po wybraniu opcji zamówienia Karty dla siebie lub Karty dodatkowej dla osoby towarzyszącej lub dziecka, Użytkownik Platformy wybiera polecenie „Opłacam” znajdujące się w odpowiedniej zakładce Platformy. Wybór polecenia  „Opłacam” oznacza złożenie Operatorowi oferty zawarcia Umowy o Korzystanie z Karty. Oferta ta jest niezwłocznie przyjmowana przez Operatora poprzez przesłanie Użytkownikowi Platformy potwierdzenia zawarcia Umowy o Korzystanie z Karty,
o którym mowa w poniższym ust. 7.

 7.    Niezwłocznie po wybraniu przez Użytkownika Platformy polecenia „Opłacam”, na jego adres e-mail podany w danych Konta  zostanie przesłana automatyczna wiadomość z potwierdzeniem zawarcia Umowy o Korzystanie z Karty. Z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy o Korzystanie z Karty. Potwierdzenie będzie również dostępne w odpowiedniej zakładce w Koncie Użytkownika
z poziomu profilu Użytkownika Platformy.

 8.    Potwierdzenie zawarcia Umowy o Korzystanie z Karty będzie zawierało m.in. następujące informacje: termin, od kiedy Karta będzie aktywna, terminy Płatności, sposób i termin Dostawy Karty, ewentualnie okres ważności Karty oraz zawiera pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy
o Korzystanie z Karty.

 9.    Po zawarciu Umowy o Korzystanie z Karty i dokonaniu Płatności, Operator dokonuje Dostawy Karty/Kart.

 10. Kwota Płatności wiążąca strony Umowy o Korzystanie z Karty stanowi kwotę finansowania lub współfinansowania przez Użytkownika Platformy kosztu uczestnictwa w Programie, określona jest w złotych polskich i wskazana jest w Platformie w momencie zamawiania Karty przez Użytkownika Platformy.

 11. Operator wystawiać będzie faktury elektroniczne lub paragony z tytułu  ponoszonych przez Użytkownika Platformy kosztów uczestnictwa w Programie  uiszczanych za pośrednictwem Platformy na kwotę odpowiadającą kwocie dokonywanej Płatności.

 

§ 8

 Płatności

 

1.    Obsługę Płatności realizowanych  na Platformie za pośrednictwem przelewu lub karty płatniczej, dokonywanych z tytułu zawartej Umowy  o Korzystanie z Karty, prowadzi jako Agent Rozliczeniowy PayU SA z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495.

 2.    Użytkownik Platformy po zawarciu Umowy o Korzystanie z Karty i wybraniu formy Płatności
za pośrednictwem systemu jest automatycznie przekierowywany na stronę internetową Agenta Rozliczeniowego.

 3.    Użytkownik Platformy dokonuje Płatności we własnym zakresie. Operator nie pobiera od Użytkownika Platformy żadnych opłat z tytułu realizacji Płatności za pośrednictwem Agenta Rozliczeniowego.

 4.    Niedokonanie Płatności w terminie wynikającym z Umowy o Korzystanie z Karty skutkuje zablokowaniem Karty – tj. zawieszeniem prawa do korzystania z usług określonych w Programie.
Za okres zawieszenia Operator nie pobiera opłat za uczestnictwo w Programie.

 5.    W przypadku, gdy Karta pozostaje zablokowana z uwagi na brak dokonania Płatności przez okres dłuższy niż 9 kolejnych miesięcy, Operator może rozwiązać Umowę o  Prowadzenie Konta oraz  Umowę o Korzystanie z Karty w trybie natychmiastowym. Operator miesiąc przed rozwiązaniem powyższych umów wyśle Użytkownikowi drogą elektroniczną komunikat, w którym uprzedzi go
o planowanym rozwiązaniu Umowy o Prowadzenie Konta i_Umowy o Korzystanie z Karty.

 6.    Wszelkie reklamacje z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi Płatności mogą być kierowane przez Użytkownika Platformy bezpośrednio do Agenta Rozliczeniowego lub do Operatora.

 

§ 9

 Odstąpienie od Umowy o Korzystanie z Karty  oraz od Umowy o Prowadzenie Konta

 

1.    Użytkownik Platformy może odstąpić od Umowy o Korzystanie z Karty w całości lub w części bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy tj. od daty otrzymania potwierdzenia jej zawarcia, o którym mowa w § 7 ust. 7 wraz z pouczeniem o prawie odstąpienia. Użytkownik Platformy dokonuje odstąpienia od Umowy o Korzystnie z Karty poprzez przesłanie na adres Operatora stosownego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej. W tym celu Użytkownik Platformy może skorzystać z formularza według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2 do Regulaminu. Użytkownik Platformy podaje w oświadczeniu: imię i nazwisko, numer Karty lub adres e-mail (w celu identyfikacji), a także zakres w jakim odstępuje od Umowy o Korzystanie z Karty. Użytkownik Platformy może dodatkowo podać: nazwę Klienta oraz numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot środków.

 2.    W przypadku korzystania z kart dodatkowych dla osoby towarzyszącej lub dziecka, dokonanie odstąpienia od Umowy o Korzystnie z Karty w odniesieniu do Karty dla pracownika oznacza także odstąpienie od Umowy o Korzystnie z Karty w zakresie wszystkich kart dodatkowych. 

 3.    W przypadku odstąpienia przez Użytkownika Platformy od Umowy o Korzystnie z Karty, Operator zobowiązany jest do zwrotu Użytkownikowi Platformy kwoty środków uiszczonych samodzielnie przez Użytkownika Platformy w ramach finansowania lub współfinansowania kosztów Karty, w formie przelewu na konto, z którego nastąpiła płatność z tytułu Umowy o Korzystnie z Karty.

 4.    Zwrot świadczeń nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Operatora oświadczenia Użytkownika Platformy o odstąpieniu od Umowy o Korzystnie z Karty.

 5.    Jeżeli na wyraźne żądanie Użytkownika Platformy korzystanie z usług określonych w Programie ma rozpocząć się przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy o Korzystnie z Karty, o którym mowa w §9 ust. 1 powyżej, wówczas Użytkownik Platformy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Operatora w odniesieniu do karty dla pracownika oraz kart dodatkowych do chwili odstąpienia od Umowy o korzystnie z Karty, w wysokości 1/30 opłaty miesięcznej z tytułu korzystania z usług określonych w Programie za każdy dzień korzystania z usług przez Użytkownika Platformy lub użytkowników kart dodatkowych. Operator Platformy ma prawo potrącić powyższą należność z kwoty stanowiącej zwrot świadczenia, o którym mowa w § 9 ust. 4 powyżej.

 6.    Użytkownikowi Platformy przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o Prowadzenie Konta bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dokonania Rejestracji (aktywacji Konta). Użytkownik Platformy dokonuje odstąpienia od Umowy o Prowadzenie Konta poprzez przesłanie na adres Operatora stosownego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej. W tym celu Użytkownik Platformy może skorzystać z formularza według wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2 do Regulaminu. Użytkownik Platformy podaje w oświadczeniu: imię i nazwisko, adres e-mail (w celu identyfikacji) oraz numer Karty (w przypadku dostarczenia Użytkownikowi Platformy). Na skutek odstąpienia od Umowy o Prowadzenie Konta Konto ulega dezaktywacji.

 

§ 10

 Reklamacje

 

Użytkownik Platformy może zgłosić Operatorowi reklamację w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Operatora lub dotyczących usług świadczonych w ramach Programu MultiSport. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres Operatora wskazany w § 16 ust. 3 albo na adres elektroniczny Operatora infolinia@benefitsystems.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik Platformy winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Operator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamację
i udziela odpowiedzi na adres korespondencyjny lub na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.

 

§ 11

 Odpowiedzialność

 

1.    Operator jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu usług drogą elektroniczną
i udostępnianiu Platformy, jeśli ich powodem jest:

 1)    awaria;

 2)    modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Operatora po uprzednim poinformowaniu Użytkowników Platformy poprzez umieszczenie komunikatu na Platformie;

 3)    siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich (działania niezależne od Operatora),
z którymi nie łączą Operatora żadne umowy.

 2.    Operator nie ponosi odpowiedzialności za dobór usług określonych w Programie ze względu na stan zdrowia i kondycję fizyczną Użytkownika.

 3.    Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z braku dostosowania się przez Użytkownika do postanowień Regulaminu, w tym Załącznika nr 1 do Regulaminu "Regulamin Korzystania z Karty".

 4.    Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za:

 1)    brak możliwości skorzystania z Karty u danego Partnera spowodowany zdarzeniami losowymi niezależnymi od Operatora;

 2)    brak możliwości korzystania z Programu spowodowany przyczynami leżącymi po stronie Użytkownika, zgłoszonych przez Użytkownika osób towarzyszących lub dzieci lub nie dopełnieniem przez Użytkowników, zgłoszonych przez Użytkownika osób towarzyszących
i dzieci poszczególnych warunków określonych w Umowie i/lub Regulaminie;

 3)    niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika;

 4)    za utratę przez Użytkownika Platformy lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Operator odpowiada jednak, jeśli utrata przez Użytkownika lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Operatora lub przyczyn, za które Operator ponosi odpowiedzialność;

 5)    szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem Użytkownika, w szczególności za korzystanie przez niego z Platformy w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.

 

§ 12

 Dane osobowe

 

1.    Administratorem danych osobowych Użytkowników Platformy przekazanych Operatorowi dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Operatora usług drogą elektroniczną jest Operator.

 2.    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkowników Platformy w celu prowadzenia Konta jest zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem Platformy.

 3.    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkowników Platformy w celu korzystania
z Karty jest zgoda Użytkownika Platformy na przetwarzanie danych osobowych.

 4.    Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta, a także otrzymanie Karty.

 5.    Każdy, kto przekaże Operatorowi swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści, ich poprawiania.

 6.    Operator zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru,
w szczególności w przypadku usunięcia Konta. Operator może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Użytkownik Platformy naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Użytkownika Platformy.

 7.    Operator chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Użytkowników traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Operatora, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.

 8.    Operator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Użytkownika, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu.

 9.    Operator za wyraźną zgodą Użytkownika Platformy może przekazać dane osobowe Użytkownika Platformy, w zakresie niezbędnym dla realizacji Umowy o Korzystanie z Karty Agentowi Rozliczeniowemu , jeżeli Użytkownik Platformy dokonał Płatności poprzez system Agenta Rozliczeniowego.

 

§ 13

 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

 

1.    Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Platformy.

 2.    Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.

 3.    Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z Platformy.

 4.    Operator może zmienić postanowienia Regulaminu z ważnych przyczyn obejmujących:

 1)    uchylenie, zmianę lub wprowadzenie nowych przepisów prawa lub wydanie rozstrzygnięcia przez odpowiednie organy władzy lub instytucje państwowe mające zastosowanie do Operatora i wpływające na jego działalność;

 2)    wprowadzenie przez Operatora zmian organizacyjnych lub technologicznych, w tym dotyczących zasad obsługi Użytkowników, wpływających na obsługę Użytkowników;

 3)    zmianę obecnych, wprowadzenie nowych lub zrezygnowanie przez Operatora z oferowania niektórych usług.

 5.    O treści i zakresie zmian Regulaminu każdy Użytkownik Platformy zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Operatora na stronie głównej Platformy wiadomości o zmianie Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Platformy przez okres co najmniej 14 kolejnych dni oraz powiadomiony przez Operatora poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej informacji o zmianach w Regulaminie.

 6.    Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej, nastąpi nie później niż na 30 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie gdy Użytkownik Platformy posiadający Konto nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest w terminie 14 dni od powiadomienia poinformować o tym Operatora, co jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy o Prowadzenie Konta.  Po upływie okresu wypowiedzenia nastąpi Dezaktywacja Konta.

 7.    W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy o Korzystanie z Karty lub Umowy
o Prowadzenie Konta, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

 

§ 14

 Sposób porozumiewania się z Użytkownikiem Platformy

 

1.    Użytkownik Platformy oraz Operator zawierając Umowę o Korzystanie z Karty porozumiewają się przy wykorzystaniu Platformy (za pośrednictwem Internetu).

 2.    W przypadku odstąpienia od całości lub części Umowy  Korzystanie z Karty, Operator porozumiewa się z Użytkownikiem Platformy na jeden z następujących sposobów: korespondencyjnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku postępowań reklamacyjnych Operator porozumiewa się z Użytkownikiem Platformy na jeden z następujących sposobów: korespondencyjnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 3.    Operator wskazuje następujące dane teleadresowe niezbędne w celu prawidłowego porozumiewania się z Użytkownikiem Platformy w przypadkach wskazanych w ust. 2 powyżej: korespondencyjnie: ul. Plac Europejski 2, 00-844  Warszawa, telefonicznie: (22) 242 42 42, pocztą elektroniczną na adres: infolinia@benefitsystems.pl.


Załącznik nr 1 do Regulaminu Platformy „E-MULTISPORT”

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z KART W RAMACH PROGRAMU MULTISPORT

 

1.         Wystawcą karty uprawniającej do korzystania z usług w ramach Programu MultiSport (dalej jako „Karta”) jest Benefit Systems SA. Kartę można otrzymać jedynie za pośrednictwem spółki Benefit Systems SA bądź spółek z Grupy Kapitałowej Benefit Systems, z którymi Benefit Systems SA zawarł umowę o współpracy.

 2.         Karta upoważnia uczestnika Programu (dalej jako „Użytkownik”) w okresie jej ważności do korzystania z obiektów partnerów Benefit Systems SA (dalej jako „Partnerzy”) wskazanych dla danego rodzaju Karty na stronie: http://www.benefitsystems.pl/multisport/obiekty.

 3.         Karta jest kartą imienną i nie może być udostępniana osobom trzecim. Obrót lub zbycie Karty w jakiekolwiek formie na rzecz osoby trzeciej jest zabronione. Niedozwolone jest korzystanie z Kart przez Użytkowników w celach zarobkowych. Użytkownik może być posiadaczem tylko jednej Karty.

 4.         Karta musi być czytelnie podpisana przez jej Użytkownika. Zabronione jest dokonywanie wszelkich zmian w wyglądzie Karty, poza złożeniem podpisu we wskazanym na Karcie miejscu.

 5.         W celu dołączenia do Programu wymagana jest zgoda Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych przez administratora danych osobowych wyłącznie na potrzeby świadczenia usług w ramach Programu MultiSport. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

 6.         Żądanie zaprzestania przetwarzania danych zgłoszone przez Użytkownika jest równoznaczne z rezygnacją z Programu MultiSport. W takiej sytuacji nastąpi dezaktywacja Karty tego Użytkownika oraz Kart osoby towarzyszącej lub dzieci zgłoszonych przez Użytkownika do Programu MultiSport z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego wskazanego w umowie zawartej z klientem, który na mocy tej umowy umożliwił Użytkownikom korzystanie z Programu MultiSport (dalej jako „Klient”).

 7.         W celu skorzystania z usług dostępnych w obiektach Partnerów, Użytkownik jest zobowiązany do każdorazowego uprzedniego okazywania Karty i dokumentu tożsamości. W niektórych obiektach Użytkownik zobowiązany jest dodatkowo do złożenia parafy lub wpisania swoich inicjałów na potwierdzenie odbycia wizyty lub w inny sposób obowiązujący u danego Partnera. W przypadku dzieci nieobjętych obowiązkiem szkolnym nie jest wymagane okazywanie dokumentu tożsamości przed skorzystaniem z Karty.

 8.         Przed wizytą u danego Partnera należy zapoznać się z uwagami na podstronach Partnerów prezentowanych w serwisie internetowym Benefit Systems SA.

 9.         Pracownik Benefit Systems SA (lub osoba upoważniona przez podmiot współpracujący z Benefit Systems SA) oraz pracownik Partnera są upoważnieni do weryfikacji Karty z dokumentem tożsamości oraz do zatrzymania Karty użytkowanej niezgodnie z jej przeznaczeniem lub postanowieniami Regulaminu.

 10.     Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad działania obiektu Partnera, w tym w szczególności do korzystania z obiektu w godzinach jego otwarcia (jeśli nie występują dodatkowe ograniczenia). Partner upoważniony jest do pobrania kaucji zwrotnej od Użytkownika Karty dokonującego rezerwacji miejsc na zajęcia grupowe w danym miesiącu. Kaucja nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Użytkownik Karty nie pojawi się na zarezerwowanych zajęciach i nie odwoła rezerwacji.

 11.     W trosce o zadowolenie Klientów, Benefit Systems SA sugeruje uprzedni kontakt telefoniczny z Partnerem w celu ustalenia wolnych miejsc (np. zajęcia grupowe).

 12.     Użytkownik może zgłosić Benefit Systems SA reklamację w związku z korzystaniem z Programu MultiSport lub zamówieniem Kart.  Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Benefit Systems reklamacje@benefitsystems.pl albo w formie pisemnej i przesłana na adres Benefit Systems SA: Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja Karta MultiSport”. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien zawrzeć swoje imię i nazwisko, numer Karty oraz opis zaistniałego problemu, a także żądanie określonego działania ze strony Benefit Systems (żądanie Użytkownika). Benefit Systems SA niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej albo korespondencyjny Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.

 13.     Wszelkie informacje związane z dostępem do usług można otrzymać dzwoniąc pod numer infolinii (22) 242 42 42.

 14.     Fakt zgubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty należy niezwłocznie zgłosić do Benefit Systems SA.

 15.     Karta jest własnością Benefit Systems SA. Benefit Systems SA ma prawo do dezaktywacji lub zatrzymania Karty jedynie w przypadku stwierdzenia naruszenia treści niniejszego Regulaminu bądź też w przypadku nieotrzymania wynagrodzenia za dostęp do Programu dla Użytkownika, zgodnie z postanowieniami umowy z Klientem. O dezaktywacji lub zatrzymaniu Karty w przypadku stwierdzenia jej użytkowania niezgodnego z treścią niniejszego Regulaminu, a także o fakcie znalezienia pozostawionej Karty w obiekcie Partnera informowany jest Klient.

 16.     Użytkownik odpowiada we własnym zakresie za zabezpieczenie danych widniejących na Karcie przed nieuprawnionym dostępem.

 17.     Benefit Systems SA zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani na stronie internetowej Benefit Systems SA, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie internetowej przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich publikacji. Regulamin oraz jego zmiany dostępne są na stronie internetowej www.benefitsystems.pl/multisport/ w zakładce: Regulamin.


 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu Platformy „E-MULTISPORT”

 

Uwaga: poniższy formularz dotyczy wyłącznie odstąpienia od umowy w świetle prawa konsumenckiego, przysługującego w terminie 14 dni od zawarcia umowy o korzystanie z karty  i opłacenia karty. Jeśli Użytkownik zamierza zrezygnować z karty od kolejnego okresu rozliczeniowego wystarczy, że nie opłaci usługi na kolejny okres. Brak opłaty na kolejny okres spowoduje automatyczną dezaktywację karty.

 

 

Wzór formularza odstąpienia od Umowy o korzystanie z Karty

 

W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o korzystanie z Karty, można skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:

 
Benefit Systems S.A.
Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
bok@benefitsystems.pl

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o korzystanie z Karty.

Imię i nazwisko Użytkownika Platformy ………………………………………………………….
Adres e-mail, z którego założono konto na Platformie: ………………………………………………………………

 

Numer Karty Użytkownika Platformy (w razie niedostarczenia Karty Użytkownikowi pole pozostawić puste) …………………………………………………

 

ZAKRES ODSTĄPIENIA:

 

1.    rezygnacja z Karty Użytkownika Platformy: TAK*/NIE (proszę zaznaczyć właściwe)

 
 

* Zgodnie z Regulaminem, rezygnacja z Karty Użytkownika Platformy oznacza także rezygnację w zakresie wszystkich kart dodatkowych.

 

lub/i

 

2.    rezygnacja z Karty osoby towarzyszącej TAK/NIE* (proszę zaznaczyć właściwe)

 

Imię i nazwisko osoby towarzyszącej …………………………………………………………………….…

 

* Zgodnie z Regulaminem, nie jest możliwe pozostawienie kart dodatkowych w razie rezygnacji z Karty Użytkownika Platformy.

 

3.    rezygnacja z Karty dla dziecka: TAK/NIE* (proszę zaznaczyć właściwe)

 

Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………………………….

 

Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………………………….

 

Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………………………….

 

* Zgodnie z Regulaminem, nie jest możliwe pozostawienie kart dodatkowych w razie rezygnacji z Karty Użytkownika Platformy.

 

Nazwa pracodawcy Użytkownika Platformy** …………………………………………………..

 

Numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot środków** ………………………………………………

 

**Dane opcjonalne, ich podanie przyśpieszy rozpatrzenie zgłoszenia.

 

Wzór formularza odstąpienia od Umowy o prowadzenie Konta

 

W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy z Benefit Systems o prowadzenie konta, można skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:

 


Benefit Systems S.A.
Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
bok@benefitsystems.pl

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o prowadzenie konta.

Imię i nazwisko Użytkownika Platformy ………………………………………………………….
adres e-mail ………………………………………………………………

 

Numer Karty (w przypadku dostarczenia Użytkownikowi Platformy) …………………………………………………